Bina 41 Headline Copywriting Secara AUTOMATIK!

 

Tengok video Demo ni.
2 Langkah Je ......... siap terus 41 SET Headline POWER !





"Satu-satunya Sotware Bina Headline Yang Usahawan Perlukan ...."





Mungkin persoalan ini pernah bermain di fikiran anda ...

Kenapa ada sesetengah iklan, mendapat sambutan, manakala yang lain tidak?
Bagaimana hendak jadikan iklan kita lebih menonjol berbanding iklan lain?
Apa yang perlu buat, untuk tapis pelanggan tertentu?
Ada tak cara mudah dan pantas hasilkan iklan berkesan?


Pernah tak tengok iklan yang dapat banyak sambutan, dan
satu iklan lagi, takde sambutan langsung !



Walaupun kedua-duanya jual produk yang sama, tapi, satu laku, dan satu tak laku !




Dalam bisnes, benda yang paling horror ialah, bila orang tak endahkan iklan kita !


Fuh ... seram beb ~


Saya pernah berhabis ribuan ringgit dekat iklan Facebook, tapi produk yang saya promot tu,
orang tak beli pun.


Adus .... tepuk dahi berkali-kali.
Kaji punya kaji, rupanya HEADLINE tak power !



Orang tengok iklan sambil lewa je. Tak selera nak klik 'see more ...'


Ok. Menjawab segala persoalan di atas tadi ....


Soalan 1 : Kenapa ada sesetengah iklan, mendapat sambutan, manakala yang lain tidak?

Jawapan 1 : Headline tak power ! Bila headline tak best, orang takde mood nak baca habis iklan kita. Bila depa tak baca iklan kita, mesej tak sampai, depa tak faham. Nak faham macam mana, baru baca headline, terus move on, buat dek dengan iklan kita.


Soalan 2 : Bagaimana hendak jadikan iklan kita lebih menonjol berbanding iklan lain?

Jawapan 2 : Anda ada masa 3 saat je hendak buat orang berhenti tengok iklan anda, atau teruskan aktiviti mereka. Macam mana nak tarik perhatian pelanggan anda dalam masa 3 saat? Jawapannya ... HEADLINE !


Soalan 3 : Apa yang perlu buat, untuk tapis pelanggan tertentu?

Jawapan 3 : Kadang-kadang, kita pelik, produk kita tu, kita tujukan untuk perempuan, tapi yang PM, lelaki. Bila kita balas, dia senyap. Sebagai contoh.
Kadang-kadang, kita target cikgu-cikgu, tapi yang PM, pakcik-pakcik. Seram.....



Bila PM, tak pulak beli. 
Ha.. kenapa? Macam mana nak atasi? Saya kongsi sedikit tip ya ...



Kalau nak filter iklan kita tu, nak fokus kepada orang tertentu ... dekat headline tu, terus kita 'panggil nama dia'.

Contohnya : "Nasihat untuk Cikgu Wanita yang hendak dapatkan kulit yang cerah....."

Kat situ, saya terus tujukan iklan kepada Cikgu + Wanita ......


Soalan 4 : Ada tak cara mudah dan pantas hasilkan iklan berkesan?

Jawapan 4 : Jujur cakap, nak iklan sempurna dan berkesan, memang takde shortcut. Nak kuasai ilmu copywriting ni, makan masa. Sehingga sekarang, saya masih lagi upgrade ilmu-ilmu copywriting ni.

Namun begitu, kita boleh gunakan template copywriting atau skrip copywriting. Ia sedikit sebanyak, dapat bantu kita hasilkan iklan.


Ok. Sekarang, perasan tak ... daripada jawapan di atas, kesemua jawapan, ada persamaan.

Iaitu .... HEADLINE & COPYWRITING !


Persoalannya : Macam mana nak buat headline ni ... ?

Takde ke shortcut untuk hasilkan headline banyak-banyak sekali gus??


Sebenarnya ......

Sejak beberapa bulan lepas ... saya sendiri jenuh memikirkan persoalan ini !


Walaupun, saya mempunyai banyak pengalaman menghasilkan headline dan copywriting iklan, 
adakalanya, saya sendiri BUNTU, takde idea nak hasilkan headline yang power!


Apa yang saya akan buat, ialah saya akan buka 'swipe file' iklan-iklan yang saya kumpul, dan dapatkan inspirasi daripada situ.

Saya siap kumpulkan beberapa skrip untuk jadikan template !


Namun, itupun masih tak cukup.
"Ada tak cara, isi sekali je ... kemudian, generate headline banyak-banyak" ... exactly tu apa yang saya fikir.


Saya belajar CODING !


Sebab jenuh sangat, cari software headline generator dalam BM .... tapi tak jumpa-jumpa.
Akhirnya, saya decide, untuk belajar sendiri, coding-coding mudah, untuk hasilkan software Headline Generator !


Asalnya, untuk kegunaan sendiri je .....

Namun, bila saya tunjuk dekat kawan, dia kata, ni orang lain pun boleh pakai, dan paksa saya untuk jual ke pasaran terbuka !

Katanya, 'boleh dia promot kat kawan-kawan dia'.



Boleh tengok video kat bawah ni, demo cara saya generate 41 Headline dalam masa tak sampai 5 minit !


Amacam? Simple tak?

Anda dapat lihat sendiri, daripada video demo tadi, betapa senangnya, untuk hasilkan headline kan?

Soalan saya kepada anda ... adakah anda berminat hendak dapatkan software ini?


Jika ya ... boleh teruskan bacaan.

Sedikit info tentang software ni.

Software ini, hanya untuk pengguna Windows PC sahaja.

Install, dan run terus ......


Cara guna, seperti dalam demo tadi.


1. Isi maklumat yang diminta
2. klik 'Generate'



Buka file Headline yang dihasilkan, dan pilihlah mana-mana headline yang anda rasa sesuai.